Restauracja Bemowo

Dla wielu restauracji zlokalizowanych w społecznościach, które nie przyciągają turystów, lato może być bardzo trudnym sezonem. Wraz ze wzrostem pogody coraz więcej osób decyduje się zostać w domu i grillować. Kiedy szkoła się wypuszcza, rodziny wyjeżdżają z miasta na dłuższe wakacje. Ale jednocześnie w miesiącach letnich istnieje wiele niewykorzystanych możliwości dla restauracji. Sezon „gradów i ojców” jest w pełnym rozkwicie, gdy zaczyna się czerwiec, a uroczystości nie kończą się na tym. Od maja do sierpnia przypada prawie połowa wszystkich wesel przez cały rok, a przy weselach odbywają się przyjęcia – nie wspominając o prysznicach dla nowożeńców, wieczorkach kawalerskich i kolacjach próbnych. Czy twoja restauracja bemowo jest przygotowana na napływ biznesu, który przyniesie specjalne okazje? Czy to nawet na twoim radarze? Zanim odejdzie od ciebie lato – i mija szansa – mamy 12 wskazówek i trików, które sprawią, że Twoja restauracja będzie dziś gotowa na organizację uroczystości dla wielu szczęśliwych jutra! Przygotuj swoje menu
1. Przeładuj to. To nie tylko śniadanie, a to nie tylko lunch, ale brunch to niezły tłum, który oferuje Twoim klientom to, co najlepsze z obu światów. Świetna okazja, aby wypróbować kilka nowych pomysłów, brunch może łączyć omlety, sałatki, lekkie kanapki, francuskie tosty i dowolną liczbę innych potraw, które mogą być zbyt nieszablonowe na pierwsze śniadanie rano lub późnym dniem. Nie zapomnij o dodatkach, takich jak stacja carvingowa lub inne własne stacje, aby zaimponować gościom dostosowaniem, które jest stosunkowo łatwe do wykonania.

2. Oszczędzaj na zasobach w formie bufetu. Jeśli masz wystarczająco dużo miejsca, aby sobie z tym poradzić i możesz prowadzić wystarczająco dużo biznesu, aby ograniczyć marnotrawstwo, menu w formie bufetu dla dużych imprez jest całkowicie odpowiednie. Klienci mogą sami sobie służyć w wolnym czasie, umożliwiając kontynuowanie rozmów i uroczystości we własnym tempie. Bufet w restauracji bemowo pozwala również na łatwiejsze ustalanie cen za jednego gościa (napoje wliczone w cenę lub wyłączone) i łatwiejsze rozliczanie rachunku po zakończeniu imprezy. Zaoszczędzisz personelowi, pozwalając swojemu zespołowi mniej skupić się na przemieszczaniu się między kuchnią a stołem, a bardziej na wypełnianiu zamówień na drinki i zarządzaniu resztą miejsca na posiłki poza imprezą. Należy jednak uważać, aby tace nie były puste lub prawie puste.