Uczelnia taka jak szkoła podyplomowa Kraków to plus w Twoim CV!

Merchandising mody i kupowanie mody to kariery uzależnione od świadomości nadchodzących trendów w modzie, zanim trafią one na ulice handlowe. Choć może to brzmieć tak prosto, jak przeglądanie kopii wrześniowego wydania Vogue’a, w tych rolach jest o wiele więcej! Jeśli robisz karierę w kupowaniu mody, Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie i kupowanie modnych produktów, które spodobają się klientom i konsumentom Twojej firmy. Z drugiej strony, merchandising modowy jakiego uczy szkoła podyplomowa Kraków jest nieco bardziej zorientowany na biznes, a Twoim głównym zadaniem jest obliczenie, ile wyda klient i upewnienie się, że wszystkie właściwe produkty znajdują się we właściwych sklepach we właściwym czasie. Kupowanie mody i merchandising mody to kluczowe stanowiska pracy w branży detalicznej, z organizacjami zatrudniającymi, w tym domami towarowymi, sieciami sprzedaży detalicznej, sprzedawcami internetowymi oraz mniejszymi niezależnymi sklepami i butikami. Jeśli więc chcesz prognozować najnowsze trendy i masz oko na to, co się sprzeda, kariera w branży modowej lub kupowaniu mody może być dla Ciebie.

Jak zwiększyć szanse na zatrudnienie absolwenta po uczelni jaką jest szkoła podyplomowa Kraków? Blog o modzie; gruntowna znajomość aktualnych rynków i trendów na głównych ulicach/projektantów; doświadczenie w sprzedaży; umiejętności liczenia; staże modowe (w zakupach, merchandisingu, projektowaniu lub marketingu). Trendy w modzie pojawiają się i znikają szybciej, niż można powiedzieć „podwójny denim”, co oznacza, że ​​działy marketingu mody i public relations (PR) są nieustannie wzywane do rozpowszechniania informacji o najnowszych stylach i wyznacznikach stylu. Nauczany jako osobna specjalizacja w wielu szkołach i uczelniach modowych takich jak szkoła podyplomowa Kraków, marketing modowy polega na tworzeniu kampanii reklamowych i strategii w celu sprzedaży produktów Twojej firmy klientom (w tym sklepom) i indywidualnym konsumentom.