Nie da się tego obejść – długopisy reklamowe i ołówki reklamowe są wszędzie. Bez względu na to, dokąd się wybierasz, prawdopodobnie zobaczysz te małe piękności po prostu leżące i czekające na wykorzystanie. Poproszę cię, abyś pamiętał, kiedy ostatni raz widziałeś, ale już znam odpowiedź: dziś! Firmy różnej wielkości i wzrostu korzystają z niestandardowych piór, jeśli chodzi o ich działania reklamowe, a Twoja firma nie powinna być inna! Niezależnie od tego, czy rozdajesz ołówki reklamowe jako prezenty, czy po prostu dostarczasz je przy kasach i rejestrach patronom twojego zakładu, zawsze powinny one być częścią twojego wysiłku w celu budowania świadomości marki. Chcesz wiedzieć dlaczego? Ponieważ działają! Jedyną sztuczką jest zdecydowanie, który rodzaj długopisu reklamowego i ołówka reklamowego najlepiej pasuje do wizerunku Twojej firmy. Dobre wieści? Jestem tu by pomóc. Przeanalizujmy kilka krótkich przykładów długopisów promocyjnych, które mogą Ci odpowiadać:
– Długopis i ołówek reklamowy oczywiście, jest prosty w projektowaniu, ale to, czego brakuje mu w stylu, bardziej niż rekompensuje niezawodność. Często wszystko, czego człowiek potrzebuje, jest czymś prostym, na czym można polegać; coś, co pozwoli im przetrwać dzień bez żadnych kłopotów. Czy to brzmi jak coś, co może zapewnić Twoja firma? Ponieważ to jest długopis do powiedzenia!
– Spersonalizowane pióro sprężynowe.
Możliwość dostosowania, dostosowywania i po prostu mnóstwo zabawy! Gdyby kiedykolwiek istniał naprawdę jedyny w swoim rodzaju długopis promocyjny, to by było na tyle. Jak elastyczny byłbyś według swojej firmy? Czy jest tak elastyczny, jak ten bardzo elastyczny przedmiot? Jeśli tak, to właśnie znalazłeś swój nowy flagowy prezent! Bez względu na to, czy Twoja firma szczyci się tym, że jest w stanie spotkać się z klientem w połowie drogi, czy po prostu chcesz promować swój wizerunek w wyjątkowo wyjątkowy sposób, to pióro sprawdzi się doskonale.
– Rysik laserowy – Mów o wszechstronności! Wskaźnik laserowy, rysik, latarka – to coś, co można nazwać własnym. Z drugiej strony, być może nie ma nic złego w byciu czymś więcej niż zwykłym instrumentem do pisania. Podobnie dobrze jest być kimś więcej niż przeciętną marką.
Jeśli Twoja firma zapewnia swoim klientom usługi ponadnormatywne, których konkurencja zwykle ignoruje, upewnij się, że Twoje logo jest ozdobione tym przydatnym produktem, aby zapewnić ekspozycję, na którą zasługuje Twoja marka oferująca długopisy i ołówki reklamowe